پرتال جامعه تفریح و سرگرمی و علم آموزی

پرتال جامعه تفریح و سرگرمی و علم آموزی

پرتال جامعه تفریح و سرگرمی و علم آموزی

پرتال جامعه تفریح و سرگرمی و علم آموزی

«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «اما واتسون» تا «کارلس پویول»

«تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «چارلی هانام» تا «اما واتسون»

 برترین ها: طی هفته ای که گذشت بسیاری از ستاره ها زادروزشان را جشن گرفتند: از «چارلی هانام» بگیرید تا «اما واتسون» وایلد. در اینجا نگاهی به نکات و حقایق جالب زندگی ستاره هایی که در هفته پیش به دنیا آمدند می اندازیم.

 

چارلی هانام 37 ساله شد

 

چارلز متیو هانام (Charlie Hunnam)، زادۀ 10 آوریل 1980، بازیگر انگلیسی است. شهرت او به خاطر نقش جکسون "جکس" تلر در سریال درام «فرزندان آشوب» (14-2008)، لوید هیث در سریال کمدی «اعلام نشده» (02-2001)، نقش اصلی «نیکلاس نیکلبی» (2000)، پیت دانام در «خیابان سبز» (2005) و رالی بکت در «حاشیۀ اقیانوس آرام» (2013) است.

   

 «تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «چارلی هانام» تا «اما واتسون»


هانام از سال 2008 تا 2014 در نقش جکسون جکس تلر در «فرزندان آشوب»، نمایشی دربارۀ یک باشگاه برجستۀ موتور سواری در یک شهر کوچک خیالی کالیفرنیا بازی کرد. پس از این که کرت ساتر، سازندۀ این سریال، هانام را در «خیابان سبز» دید او را برای بازی در سریال خود انتخاب کرد. بازی در نقش جکس تلر، هانام را به دریافت یک جایزۀ تلویزیونی انتخاب منتقدان، سه نامزدی جایزۀ هفته نامۀ اینترتینمنت ویکلی برای بهترین بازیگر اصلی در سریال های درام و یک نامزدی جایزۀ انجمن روزنامه نگاران فیلم و تلویزیون پان امریکن برای بهترین انتخاب بازیگر در سریال درام رهنمون شد. هانام در سال 2011، نقش گاوین نیکولز را در درام هیجان انگیز «لبه» اثر متیو چپمن بازی کرد.


او در سال 2012 در نقش اصلی کمدی مستقل «3، 2، 1... برو فرانکی» در کنار بازیگرانی مانند ران پرلمن بازی کرد. او در درام جنایی «خونسرد» (2012) به کارگردانی استفان روزوویتسکی نیز ظاهر شد.

هانام در نقش رالی بکت در فیلم علمی تخیلی «حاشیۀ اقیانوس آرام» ساختۀ گیلرمو دل تورو بازی کرد که در ژوئیۀ 2013 به نمایش در آمد و در سراسر دنیا 411 میلیون دلار به فروش رسید. در سپتامبر 2013 اعلام شد که قرار است هانام نقش اصلی کریستین گری در اقتباس سینمایی رمان ای اِل جیمز با نام «پنجاه طیف خاکستری» بازی کند. با این حال، در اکتبر 2013، یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که هانام به دلیل تداخل با برنامه کاری اش در سریال «فرزندان آشوب»، از فیلم کنار کشید.

 

 «تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «چارلی هانام» تا «اما واتسون»


 هانام در 2 ژوئن 2014، برای نقش رالی در «حاشیۀ اقیانوس آرام» جایزۀ هادینگ را برای بهترین بازیگر جهانی نوظهور دریافت کرد، زیرا این فیلم در بازار های آسیایی بسیار خوب فروخت. او در فیلم ترسناک «قله ای به رنگ خون» دوباره به دل تورو پیوست و در کنار بازیگرانی چون میا واشیکوفسکا، تام هیدلستون و جسیکا چستین بازی کرد. فیلمبرداری فیلم در فوریۀ 2014 شروع شد و در 16 اکتبر 2015 به نمایش در آمد. در 3 اکتبر 2014، در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی تایید کرد که در دو فیلم «شاه آرتور» گای ریچی و فیلم رمانتیک و فاجعه ای «کوهستانی میان ما» مشغول به کار است.


ساخت فیلم «آرتور شاه: افسانۀ شمشیر» بین مارس 2015 و ژوئیۀ 2015 انجام شد و نمایش آن برای 22 ژوئیۀ 2016 برنامه ریزی شده بود، اما کمپانی برادران وارنر نمایش را به تاریخ 12 مه 2017 موکول کرد. تولید «شهر گمشده» از اگوست تا اکتبر 2015 طول کشید و در آوریل 2017 به نمایش در آمد.


هانام در فیلم «پاپیون» که بازسازی فیلمی به همین نام با بازی استیو مک کوئین و داستین هافمن در سال 1973 است، در نقش اصلی ظاهر خواهد شد. فیلم در 2018 اکران خواهد شد.

 او در سال 1999، کاترین تاون را زمانی که هر دو برای بازی در سریال «نهر داوسن» تست می دادند، ملاقات کرد. آنها بعد از چهار هفته نامزدی در لاس وگاس ازدواج کردند و در سال 2002 طلاق گرفتند. دارایی خالص چارلی هانام 8 میلیون دلار برآورد شده است. 

 


دیزی ریدلی 25 ساله شد


دیزی جاز ایزابل ریدلی (Daisy Ridley) بازیگر انگلیسی زادۀ 10 آوریل 1992 است. او بازیگری را با نقش های کوچک تلویزیونی و فیلم های کوتاه شروع کرد تا این که برای نقش اصلی رِی در سه گانۀ«جنگ ستارگان» انتخاب شد و اولین بار در «جنگ ستارگان: نیرو بر می خیزد» (2015) ظاهر شد. او در «جنگ ستارگان: آخرین جدای» نیز حضور دارد که در دسامبر 2017 به نمایش در خواهد آمد. ریدلی در این فیلم در مقابل مارک همیل در نقش لوک اسکای واکر بازی کرده است.

 

 «تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «چارلی هانام» تا «اما واتسون»


ریدلی قرار است در اقتباس سینمایی رمان کارآگاهی «قتل در قطار سریع السیر شرق» اثر آگاتا کریستی بازی کند. تولید این فیلم با کارگردانی و بازی کنث برانا، در نوامبر 2016 در لندن آغاز شد. در آگوست 2016، اعلام شد که او در اقتباس سینمایی رمان «Chaos Walking» به همراه تام هالند بازی خواهد کرد. قرار است ریدلی در 2018 در فیلم نیمه انیمیشن «پیتر ربیت» بر اساس داستان های کودکانه ای به همین نام نوشتۀ بئاتریکس پاتر بازی کند.


او در نظرسنجی سایت از مردان بپرسید، در سال 2016 نفر اول فهرست زنان تحسین برانگیز شد و در مجلۀ پیپل در فهرست زیبا ترین های دنیا در سال 2016 نیز ظاهر شد. ریدلی از آندومتریوز ناشی از کیست تخمدان رنج می برد و تا کنون چند بار تحت عمل جراحی لاپاروسکوپی قرار گرفته است. او در اینستاگرام فاش کرد که از سن 15 سالگی به این بیماری مبتلا است و اعتراف کرد که به خاطر آکنه های به وجود آمده پس از بیماری احساس کمبود اعتماد به نفس داشته است. او به خاطر این پیام از سوی رسانه های خبری و طرفدارانش تحسین شد. دارایی خالص دیزی ریدلی 2 میلیون دلار برآورد شده است. 

 

 «تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «چارلی هانام» تا «اما واتسون»

 


http://www.bartarinha.ir/

/

/

//

/


//

/

/

//

dubai logo design  logo design تصمیم شعار  تصمیم الملصق  banner design  dubai banner design  business card design  dubai business card design تصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگو  طراحی آرم  طراحی لوگو حرفه ای  طراحی بنر  طراحی بنر تبلیغاتی  طراحی بنر حرفه ای

 کاتالوگ اینترنتی آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ   طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی حرفه ای کارت ویزیت  طرح لایه باز  دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت .طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.